Výhody registrace:

Sleva 5% na první objednávku

Zajímavé slevy na vybrané produkty

Pravidelné akce pro registrované zákazníky - aktuálně nabízíme:

Upínací pás 10m s ERGO ráčnou (5 tun)

za cenu již od 199,- Kč/ks bez DPH (při registraci a odběru min. 32 ks)

DOPRAVA ZDARMA (při odběru min.16 ks)

Návěsová low-decková pneu 435/50 R19,5 WTL1

akční cena 6 790,- Kč/ks bez DPH

DOPRAVA ZDARMA (při objednání min. 4 ks)

Návěsová low-decková pneu 445/45 R19,5 WTL1

akční cena 6 890,- Kč/ks bez DPH

DOPRAVA ZDARMA (při objednání min. 4 ks)

TOMAKO logo
Košík: 0,00 Kč
TOMAKO logo

Reklamace

1. Ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na smluvní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím – spotřebitelem.

2. V případě dodání zboží v rozporu s kupní smlouvou má Kupující právo na to, aby Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu odstranil vadu věci, je-li to možné a dodání nové věci bez vad je vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud nelze vadu odstranit a není to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, má Kupující právo na dodání věci bez vad, pokud se vada týká jen součásti, má právo pouze na výměnu součásti. Pokud není dodání nové věci nebo výměny součásti možné, má Kupující právo od smlouvy odstoupit. Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se z to, že věc byla vadná již při převzetí.

3. Kupující má následující práva z vadného plnění:

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má Kupující právo

  • na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
  • na odstranění vady opravou věci,
  • na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
  • odstoupit od smlouvy

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího; to neplatí, žádal-li Kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li Kupujícímu, že vady neodstraní, může Kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li Kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má Kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Dokud Kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může Prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí Kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady. Neodstraní-li Prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může Kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího.

4. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má Kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li Kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

5. Reklamaci lze uplatnit u kterékoliv z autorizovaných servisních opraven příslušného výrobku, jejichž seznam je uveden záručním listu, nebo odesláním na adresu TOMAKO CZ s.r.o.,  Mládežnická 1948/1, 373 16 Dobrá Voda u Českých Budějovic a označením "Reklamace", nebo v sídle společnosti TOMAKO CZ spol. s r.o. u příslušného reklamačního pracovníka po celou otevírací dobu. Tento pracovník rozhodne o oprávněnosti reklamace ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů.

6. Reklamace se nevztahují na případy:

  • vznikla-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávným užíváním, v rozporu s návodem k použití (např. provoz při nesprávném napájecím napětí, připojování na nedovolené zdroje proudu) anebo jiným nesprávným jednáním Kupujícího 
  • prokazatelných nedovolených zásahů do přístroje 
  • nese-li předložený "Záruční list" zjevné známky provedených změn údajů nebo je-li na výrobku odlišné výrobní číslo od toho, jež je uvedeno v "Záručním listu" 
  • na vady, které vznikly běžným opotřebením spotřebního zboží se stanovenou lhůtou použití dle zvláštních právních předpisů, pokud je taková reklamace uplatňována po uplynutí této lhůty 
  • vady způsobené vlivem živelných katastrof
  • pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu nebo kupující vadu sám způsobil

7. Reklamaci je možné uznat pouze v případě prokázání následujících skutečností:

  • že je výrobek vadný, za tímto účelem Kupující předloží vadný výrobek v prodejně anebo u servisního technika v záručním servisu 
  • že se vada vyskytla v záruční době (záruční dobu je třeba prokázat zejména záručním listem, kde je vyznačena) 
  • Kupující prokáže, že koupil výrobek od Prodávajícího (za tímto účelem Kupující předloží platný prodejní doklad s vyznačením data zakoupení výrobku prokazující nákup reklamovaného zboží u společnosti nebo jiným věrohodným způsobem nákup reklamovaného zboží u společnosti TOMAKO CZ spol. s r.o. prokáže).

8. Nebude-li kterákoli z podmínek zde uvedených ze strany Kupujícího řádně splněna, nebude reklamace uznána jako oprávněná a následně vyřízena.

9. K reklamovanému zboží je vhodné přiložit čitelný originál či kopii dokladu o nákupu - fakturu či je třeba koupi prokázat jiným způsobem, a dále popsat závadu. Prodávající doporučuje reklamované zboží předat v originálním obalu a kompletní, to znamená včetně všech kabelů, manuálů, disket, CD, jiného případného příslušenství a podobně.

10. Prodávající vydá Kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

11. Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejich uplatnění, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne na lhůtě delší. Po uplynutí této lhůty má Kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

12. Dojde-li k výměně vadného výrobku za nový anebo byla-li vyměněna součástka výrobku, začne běžet nová záruční doba k danému výrobku, resp. k jeho nové části, znovu od převzetí nové věci, resp. věci s novou součástkou. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek podle záznamu v záruční opravě. Záznam o provedené opravě je oprávněn provést pouze Prodávající či autorizovaný servis. V případě oprávněné reklamace má Kupující právo na náhradu nutných nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). Stejné právo náleží Kupujícímu pro případ odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci. Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení reklamace jsou hrazeny Prodávajícím.